/ Audyty
Zakres audytów jaki wykonujemy w przedsiębiorstwach:
- Standardów obsługi klienta
Obsługa klienta czyli pracownicy na tzw. „pierwszej linii kontaktu” to Twoja wizytówka. Często rutyna potrafi zniszczyć wizerunek firmy czy zaniżyć atrakcyjność produktu.
- Kompetencji handlowych
Właściwa ocena kompetencji na wczesnym etapie jest tak samo ważna jak i w okresie stabilizacji biznesu. To właśnie ona w dużej mierze wpływa na tempo wzrostu sprzedaży i jakości obsługi.
- Modelu biznesowego
Często pierwotne założenia biznesowe nie są optymalne w relacjach z dzisiejszym rynkiem, a ich weryfikacja jest kluczowa dla dalszego rozwoju Twojej firmy.
- Struktur organizacyjnych
Poprawnie zorganizowana struktura to istotny element we właściwym podziale kompetencji i odpowiedzialności za realizowane zadania.
- Procesów komunikacji
Najtrudniejsze zadanie to komunikacja wewnętrzna, która na każdy etapie Twojej działalności odgrywa ogromną rolę w dążeniu do osiągnięcia sukcesu.
- Strategii marketingowej
Droga dotarcia do klienta końcowego, niezależnie od branży, jest kręta i nie trudno o to aby nasz przekaz zginął w szumie komunikacyjnym pośród setek tysięcy takich samych informacji.
- Definicji grup docelowych
Dokładne zdefiniowanie grup docelowych sprawi, że będziesz kierował swój produkt do potencjalnie zainteresowanych i zaoszczędzisz tym samym czas i swoje pieniądze.
- Stopnia konkurencyjności
Z pewnością znasz swoją konkurencję ale czy potrafisz obiektywnie porównać swoje portfolio produktów, cen, jakości będąc czyimś konkurentem?